(16-12-2019, Saat: 20:58)Salim demiş ki: Burak sende aem wideband vardı sanki yanlış hatırlamıyorsam.
Innovate var abi normal oksijen sensörü yerine takıp sinyalini ecu'ya verdik
(16-12-2019, Saat: 22:25)Gürbenç demiş ki: (16-12-2019, Saat: 18:04)BurakSF5 demiş ki: 1.50 bar ın üstünde sistemde uyarı veriyor. Sistem nozzle lar çok ufak diyor 3mm yapsammı yada regülatör mü yetmiyor acaba. 1.45 bar yaptım şimdi üst devirlerdeki enjektör ms kalibre ederken sonuna kadar açtı. yolda afr değerlerim benzindeki gibi ama ms ler istediğim gibi değil.
2.4 nozullar sanki fazla bile araca daha fazla yakıt vermek daha fazla risk anlamına gelir sonucta turbonun gücü belli fakire düşer araç yakıtın fazlasını yakmadan atar bogulur araç
Yinede en dogrusunu işin uzmanları bilir @"Kayra Otogaz" dursun abi ne dersin bu işe
Nozullar 3.0mm miş bir daha ölçtük basınç açıkken dediğiniz olayları yaşadım. Kısa bir süre kullandım zaten hafif gazda bile zengin afr değerlerini görünce eski haline çevirdim.
(16-12-2019, Saat: 22:28)Cherkess demiş ki: Genelde 1.30 üstü basınç pek olmuyormuş Burak. Bu bahsettiğin değer çok yüksek gibi geldi bana.
Bende öyle biliyorum abi büyük ihtimal benim regülatör ufak.şu an 1.40a ayarladım eski değerlerini geri yükledim çok farketti.
(17-12-2019, Saat: 10:13)serdarsalci demiş ki: 2010 Legacy 2.0 aracımda nozul 3.00 yaptım ve basıncı 1.25 yaptım ve ona göre yol testi ile ayarlandı.. lpg kitinde obd özelliği varsa mutlaka bağlatıp yol testünde kayıt özelliği ile değerleri excele atıp incelerseniz en iyisi oluyor.. her türlü aralığa dosyadan bakıp direkt map düzeltiliyor. Tüm işlemlerde otpmatik düzeltme kapalı olacak. Bu şekilde lpg enjektör süreleri ms olarak benzine daha yakın oluyor..
Basınç yerine nozul ile oynarsanız zaten ms süreleri düşecektir..
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araç turbo olduğundan dolayı sanırım yanlış regülatör kullanılmış programa bağladığımda nozzle çok ufak hatası alıyorum ancak ölçtük 3mm daha fazla büyürmü bilmem
(17-12-2019, Saat: 18:02)ramseymen demiş ki: Lpg basıncı çok yüksek, nozüller ise küçük...
Atikerin lpg regülatörleri 1,20 ve üzeri basınçtan sonra sapıtır, lineer / dengeli çalışmaz, dünyada hiçbir kit sizdeki basınçta çalışmıyor.
Önceliğiniz basıncı 1,20'ye indirin. Programda basıncın olduğu yere çift tıklayıp otomatik basınç kalibrasyonuna okey diyin...
Nozülleri ise 2,8 veya 3.0 a kadar büyütebilirsiniz.
Basınç ve nozülü dediğim şekilde yaptıktan sonra sıfırdan kalibrasyon yaptırın...
Yanlış ayarla arabanızı yürütüyorsunuz...
Arabanın sesinden anladım zaten bir gariplik olduğunu hemen eski ayarlarına çevirdim. Bende internetteki araştırmalarımda 1.20 üstünün sağlıklı olmayacağını okumuştum bir usta güçlü araçlarda 1.40 'a kadar tölare edebilirsiniz demişti ona istinaden bende 1.40 yaptım. Şu an hızlanma ve değerler güzel ancak üst devirler son ms olan 255 te bu da risk taşıyor enjektörler neredeyse sürekli açık. Depodan gelen boru 8mm gaz valfinden regülatöre giren boru 6mm regülatör'de muhtemelen ufak kalıyor sıkıntım burada dediğim gibi programa bağlayınca nozzle çok küçük uyarısı veriyor.
Bir soru daha sorayım bu kite başka marka regülatör taksam nasıl olur ?