Motor suyu ısısını motor sıcaklığıyla ayırdığın için asıl meseleyi tam 12den vurdun Mehmet. Ayrıca değinmediğin bir noktayı da söylemek isterim Subaru hemen hemen tüm turbo araçlarında 10/60 yağ kullanır. Soğuk havada ekşi derecelerde 10/60 yağ krema kıvamına gelir akışkanlığı çok düşer. Bu sebeple yaz ile kış ayları arasında motor sesinde ciddi gürültü yakıtta ciddi artış meydana geldiği gibi kaloriferin ısıtması bile çok uzun sürer. Aslında Turbo araçlarda olması elzem olan iki donanım eksik biri uzaktan çalıştırma diğeri turbo timer. Turbo timer in nitelikli olanlarında yağ sıcaklık göstergesi de mevcut oluyor ama sağlam fiyata sahip onlar da. En iyisi yağ basınç ve sıcaklığını gösteren saatlerden takmak. Yurtdışında satılan iki aksesuar var Kanada ve Norveç gibi çok soğuk yerlerde park yerlerine yerleştirilmiş prizler mevcut bu prizler karter rezistansları satılıyor oralarda onların fişleri panjur içine monte ediliyor kabloyu çekip takıyorlar motor ideal ısıya hemen ulaşıyor bu sayede. İkinci donanım ise akü ısıtıcılar bence bunların Türkiyede satılması lazım. Bir de farklı marka araçlarda gördüğüm en ilginç donanım ise Cam suyu ısıtıcısı o da Renault Vel Satiste standart bir donanım. Biz de de olsa fena olmazdı ?
(10-01-2018, Saat: 20:54)Cherkess demiş ki: Motor suyu ısısını motor sıcaklığıyla ayırdığın için asıl meseleyi tam 12den vurdun Mehmet. Ayrıca değinmediğin bir noktayı da söylemek isterim Subaru hemen hemen tüm turbo araçlarında 10/60 yağ kullanır. Soğuk havada ekşi derecelerde 10/60 yağ krema kıvamına gelir akışkanlığı çok düşer. Bu sebeple yaz ile kış ayları arasında motor sesinde ciddi gürültü yakıtta ciddi artış meydana geldiği gibi kaloriferin ısıtması bile çok uzun sürer. Aslında Turbo araçlarda olması elzem olan iki donanım eksik biri uzaktan çalıştırma diğeri turbo timer. Turbo timer in nitelikli olanlarında yağ sıcaklık göstergesi de mevcut oluyor ama sağlam fiyata sahip onlar da. En iyisi yağ basınç ve sıcaklığını gösteren saatlerden takmak. Yurtdışında satılan iki aksesuar var Kanada ve Norveç gibi çok soğuk yerlerde park yerlerine yerleştirilmiş prizler mevcut bu prizler karter rezistansları satılıyor oralarda onların fişleri panjur içine monte ediliyor kabloyu çekip takıyorlar motor ideal ısıya hemen ulaşıyor bu sayede. İkinci donanım ise akü ısıtıcılar bence bunların Türkiyede satılması lazım. Bir de farklı marka araçlarda gördüğüm en ilginç donanım ise Cam suyu ısıtıcısı o da Renault Vel Satiste standart bir donanım. Biz de de olsa fena olmazdı ?
Aynen yağı sıcaklık göstergesi önemli kaliteli turbo timer larda bu özellik doğru çalışıyor. Ama çin mallarındaki değer saçma sapan çıkıyor. En güzeli orjinal bir yağ sıcaklık saati ve yanında aem widebant olacak