(16-07-2020, Saat: 16:47)mr.ndm demiş ki: (16-07-2020, Saat: 16:38)nitro37 demiş ki: Arka diferansiyel de sorun olabilir. Yada şanzıman programında bir hata olabilir. Aracı lifte kaldırın ve gaza basıp deneyin. 5 dakika boyunca gaz verin arka lastikler dönüyor mu kontrol edin.
lifte kaldırıp denedik fakat 5 dakika sürmedi.Ve dönüyodu.Ama benim tezim şu yönde araba rampada sıkıştığı zaman arka tekerlere %10 dan fazla kuvvet vermiyor.Konuyu biraz daha açayım bu durumu bursa da özel subaru servisinde ustaya söyledim.Dedim usta bu araba önden çekerli kartalın gelişmişi neden bu kadar övüyosunuz? Olamaz öyle şey arkaları mutlaka çeker sen anlamayabilirsin otomatik aktarma yapar gibi bişeyler söyledi.Biraz araştırdıktan sonra gördüm ki benimki hariç bütün subaruların sıkıştığında arka tekerleri bariz bi şekilde patinaj yapıyo.Bu arada raci ustayı aradım Ankara dan şanzumanda bi arıza olabilir ve yağının da değişmesi gerek getir bi bakalım dedi.
CVT'li araçlarımızda Active Torque Split sistemi gücü kalkışta 60/40(ön/arka) dağıtıyor; hızlandıkca araclarımızın güç dağılımı 90/10'a kadar düşüyor; ihtiyaç olursa da 50/50'ye de çıkabiliyor. Bunu da Multi Plate Transfer adı verilen 4 ayrı plaka birleşip ayrılarak yapıyor, %10'ar etkiyerek. Bununla ilgili de şu konuya göz atabilirsiniz.
http://subaruturkiyeforum.com/konu-ats-v...rklar.html Aracınızın gidişatıyla da ilgili yine bizleri bilgilendirirseniz memnun olurum, ben de merak ettim.