(25-01-2019, Saat: 17:41)static demiş ki: Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Araç yarın nasipse Ankara da olacak. Muhtemelen Raci ustanın yanına gidecek. Onunla da görüşüp sizin tahminleriniz üzerinden sistem üzerinden kontroller yapılacak.
HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@
static, @
UfukXT nin doğru yere isaret ettiğini düşünüyorum. Şikayetçi olduğunuz hususu "Torq converter shudder" diye aratırsanız birebir sizinkine benzer videolar bulacaksınız. Şanzıman yaginiz içinde "friction modifier" olarak isimlendirilen tutunmayı düzenleyici katkılar var, orijinal dışında muadil atf yağ kullanıldığında( ki çoğu tam katki ve viskozite değerlerini karşılamiyor yaklaşık ve ortalama katkı ve viskozitede oluyorlar, data sheetlerden karşılaştırmali bakabilirsiniz) tork konvertör kilitleme mekanizmasi tutunmayı sağlayan katkının yetersiz kalması/tam tutunma veya bırakmada zorlanması sebebiyle söz konusu "sarsıntı" ve tork konvertör "vinlamasini" yapıyor, gazdan ayağınızı çekerseniz, daha fazla basarsanız veya manuel vites değiştirirseniz vinlama ve devir dalgalanması kesilecektir, aynı devir aralığında kalırsanız hangi viteste olduğunuzdan bagimsiz olarak söz konusu durum yokuş çıkış vs gibi durumlarda daha bariz hissedilecektir.
Bence 2 alternatifiniz var. Orijinal yag değişimi veya tork konvertör sarsıntı giderici katkı kullanmak. Sarsıntı ve devir dalgalanması her zaman oluyorsa katkı kurtaramaz. Marka olarak Lucas veya Lubegard kullanabilirsiniz. Yurtiçinde de var ama dışarıya göre çok pahalı. Duruma göre 2 kutu katkı kullanmanız gerekir, bunun yerine Ceylan Subaru'dan orijinal yag sipariş edin daha iyi.
Edit: Raci Abi gerekli değerlendirme ve yönlendirmeyi yapacaktır, ben yazincaya kadar o cevaplamiş bile.