Sanzuman kapagini tutan 6 klipsten 1 tanesi, vida kestigi icin keserek cikartmistim. Servisten bu klipsi ve hazir arabanin altina yatacakken 6 tane de yeni vida siparis vermistim. vidalari sokup kapagi 1 onemli nokta icin tekrar actim. vites konumu ayarlayan parcanin dogru pozisyonda durdugundan emin olmak birde P ye taktigimda o mekanizmayi oynatan yeri kontrol etmek icin. sonrasinda kapagi kapatip 5 lt yag doldurdum.
Ariza kodunu sildim ve araci kontagi acip viteslerde 2 ser sn duracak sekilde 4 defa gezdirdim. pesinden motoru calistirip ayni islemi yaptim. gecisteki vurma problemi azalmisti ama yine problem vardi. C/S degismiyor, triptronik calismiyordu.
Aracin mercedesin orjinal yazilimina baglanmasi gerekiyordu. ona baglayip kodu komple sildikten sonra, vites degisimi hissedilmez hale geldi. ve C/S modu, triptronik calismaya basladi. ilk etapta duz bir zemine kadar yavasca surup, sanzumanin isinmasini sagladim ve yagini kontrol ettim. seviyesi sicakken olmasi gereken yerdeydi.
15mil yol kat ettim. 7,5 mil kadar sakin yumusak surus yaptim. yagini tekrar kontrol ettim. sonrasinda eve donus yolunda isiklarda triptronik ile kalkis yaptim. sorun yok. C den S ye alip triptronik yaptim sorun yok. sonrakinde D de seri kalkis yapmaya calistim sorun yok. son isiklarda S ye takip arac ile sert kalkis yaptim ve eve kadar devirli kullandim. Araci bilgisayara taktim suan icin ariza kodu yok. araci yaklasik 85 mil daha kullanacam ve sonrasinda sahibine goturecem.
Sanzuman kapagini tutan 6 klipsten 1 tanesi, vida kestigi icin keserek cikartmistim. Servisten bu klipsi ve hazir arabanin altina yatacakken 6 tane de yeni vida siparis vermistim. vidalari sokup kapagi 1 onemli nokta icin tekrar actim. vites konumu ayarlayan parcanin dogru pozisyonda durdugundan emin olmak birde P ye taktigimda o mekanizmayi oynatan yeri kontrol etmek icin. sonrasinda kapagi kapatip 5 lt yag doldurdum.
Ariza kodunu sildim ve araci kontagi acip viteslerde 2 ser sn duracak sekilde 4 defa gezdirdim. pesinden motoru calistirip ayni islemi yaptim. gecisteki vurma problemi azalmisti ama yine problem vardi. C/S degismiyor, triptronik calismiyordu.
Aracin mercedesin orjinal yazilimina baglanmasi gerekiyordu. ona baglayip kodu komple sildikten sonra, vites degisimi hissedilmez hale geldi. ve C/S modu, triptronik calismaya basladi. ilk etapta duz bir zemine kadar yavasca surup, sanzumanin isinmasini sagladim ve yagini kontrol ettim. seviyesi sicakken olmasi gereken yerdeydi.
15mil yol kat ettim. 7,5 mil kadar sakin yumusak surus yaptim. yagini tekrar kontrol ettim. sonrasinda eve donus yolunda isiklarda triptronik ile kalkis yaptim. sorun yok. C den S ye alip triptronik yaptim sorun yok. sonrakinde D de seri kalkis yapmaya calistim sorun yok. son isiklarda S ye takip arac ile sert kalkis yaptim ve eve kadar devirli kullandim. Araci bilgisayara taktim suan icin ariza kodu yok. araci yaklasik 85 mil daha kullanacam ve sonrasinda sahibine goturecem.
Hadi gözün aydın Sarpcım.
Benim diferansiyel dişlileri değişti, araba süper sessiz oldu. Maliyet dersen 2.500 TL. Bizde sende ki gibi ustalık yok ama Allah'tan TR de yaşıyoruz.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sanzuman kapagini tutan 6 klipsten 1 tanesi, vida kestigi icin keserek cikartmistim. Servisten bu klipsi ve hazir arabanin altina yatacakken 6 tane de yeni vida siparis vermistim. vidalari sokup kapagi 1 onemli nokta icin tekrar actim. vites konumu ayarlayan parcanin dogru pozisyonda durdugundan emin olmak birde P ye taktigimda o mekanizmayi oynatan yeri kontrol etmek icin. sonrasinda kapagi kapatip 5 lt yag doldurdum.
Ariza kodunu sildim ve araci kontagi acip viteslerde 2 ser sn duracak sekilde 4 defa gezdirdim. pesinden motoru calistirip ayni islemi yaptim. gecisteki vurma problemi azalmisti ama yine problem vardi. C/S degismiyor, triptronik calismiyordu.
Aracin mercedesin orjinal yazilimina baglanmasi gerekiyordu. ona baglayip kodu komple sildikten sonra, vites degisimi hissedilmez hale geldi. ve C/S modu, triptronik calismaya basladi. ilk etapta duz bir zemine kadar yavasca surup, sanzumanin isinmasini sagladim ve yagini kontrol ettim. seviyesi sicakken olmasi gereken yerdeydi.
15mil yol kat ettim. 7,5 mil kadar sakin yumusak surus yaptim. yagini tekrar kontrol ettim. sonrasinda eve donus yolunda isiklarda triptronik ile kalkis yaptim. sorun yok. C den S ye alip triptronik yaptim sorun yok. sonrakinde D de seri kalkis yapmaya calistim sorun yok. son isiklarda S ye takip arac ile sert kalkis yaptim ve eve kadar devirli kullandim. Araci bilgisayara taktim suan icin ariza kodu yok. araci yaklasik 85 mil daha kullanacam ve sonrasinda sahibine goturecem.
Hadi gözün aydın Sarpcım.
Benim diferansiyel dişlileri değişti, araba süper sessiz oldu. Maliyet dersen 2.500 TL. Bizde sende ki gibi ustalık yok ama Allah'tan TR de yaşıyoruz.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Turkiyede korkmadan araci surerdim. bir yerinden ses geliyor mu acaba su olacak mi diye dusunmezdim. en kotu ara kaskoyu cekici gonder ustaya gotur.
burda iscilik pahali. isten anlayanlari bulmak daha zor. pakistan, hindistanli veya ispanyolun eline duserseniz sorunlar hic bitmez. cekici desen parali otoyolda giselerin disina kadar cekmesi $250. hele caresiz kaldigini gorurlerse vay haline. cok sukur amerikali durust isten anlayan ustam var. sanzumana dokunmuyor kesinlikle. arabada hic sevmedigi parca. bir diger sorunda herkes randevulu calisiyor ve eskisi gibi haftasonlari acmiyorlar.
bir laf vardir Tarkan abi sen mutlaka duymussundur. Vosvos sahibi olan herkes motor ustasidir. ustaligi o aracta ogrenirler. bende ustaligi yani pratik kismini 2001 model vosvos da ogrendim : Turk arkadaslar, sorunu olanlar aradiginda alo abi naber demiyorlar. Alo Sarp, Yol Yardim hizmetin var mi?
(24-07-2020, Saat: 04:38)tarkaner demiş ki: Hadi gözün aydın Sarpcım.
Benim diferansiyel dişlileri değişti, araba süper sessiz oldu. Maliyet dersen 2.500 TL. Bizde sende ki gibi ustalık yok ama Allah'tan TR de yaşıyoruz.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Turkiyede korkmadan araci surerdim. bir yerinden ses geliyor mu acaba su olacak mi diye dusunmezdim. en kotu ara kaskoyu cekici gonder ustaya gotur.
burda iscilik pahali. isten anlayanlari bulmak daha zor. pakistan, hindistanli veya ispanyolun eline duserseniz sorunlar hic bitmez. cekici desen parali otoyolda giselerin disina kadar cekmesi $250. hele caresiz kaldigini gorurlerse vay haline. cok sukur amerikali durust isten anlayan ustam var. sanzumana dokunmuyor kesinlikle. arabada hic sevmedigi parca. bir diger sorunda herkes randevulu calisiyor ve eskisi gibi haftasonlari acmiyorlar.
bir laf vardir Tarkan abi sen mutlaka duymussundur. Vosvos sahibi olan herkes motor ustasidir. ustaligi o aracta ogrenirler. bende ustaligi yani pratik kismini 2001 model vosvos da ogrendim : Turk arkadaslar, sorunu olanlar aradiginda alo abi naber demiyorlar. Alo Sarp, Yol Yardim hizmetin var mi?
Evet kesinlikle haklısın. Kuzenim 'de Vosvos ta usta oldu. Gerçi önce Amerikan vardı 69 model bir şey ama, sonra 73 1303 S te uzman oldu. Sene 2001 'di sattığında. Hala arabalarının basit bakımlarını yağ değişimleri vs kendi yapar.
Bacanak ta St Hose de Silicon Valley de. O da Camry ci. Garajında aletleri vs var, hem kendinin hem de eşi dostun araç bakımlarını vs kendi yapar.
Biraz merak biraz da mecburiyet.
Dönmeyi düşünüyor musun bu arada?
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(24-07-2020, Saat: 04:57)sarpworks demiş ki: Turkiyede korkmadan araci surerdim. bir yerinden ses geliyor mu acaba su olacak mi diye dusunmezdim. en kotu ara kaskoyu cekici gonder ustaya gotur.
burda iscilik pahali. isten anlayanlari bulmak daha zor. pakistan, hindistanli veya ispanyolun eline duserseniz sorunlar hic bitmez. cekici desen parali otoyolda giselerin disina kadar cekmesi $250. hele caresiz kaldigini gorurlerse vay haline. cok sukur amerikali durust isten anlayan ustam var. sanzumana dokunmuyor kesinlikle. arabada hic sevmedigi parca. bir diger sorunda herkes randevulu calisiyor ve eskisi gibi haftasonlari acmiyorlar.
bir laf vardir Tarkan abi sen mutlaka duymussundur. Vosvos sahibi olan herkes motor ustasidir. ustaligi o aracta ogrenirler. bende ustaligi yani pratik kismini 2001 model vosvos da ogrendim : Turk arkadaslar, sorunu olanlar aradiginda alo abi naber demiyorlar. Alo Sarp, Yol Yardim hizmetin var mi?
Evet kesinlikle haklısın. Kuzenim 'de Vosvos ta usta oldu. Gerçi önce Amerikan vardı 69 model bir şey ama, sonra 73 1303 S te uzman oldu. Sene 2001 'di sattığında. Hala arabalarının basit bakımlarını yağ değişimleri vs kendi yapar.
Bacanak ta St Hose de Silicon Valley de. O da Camry ci. Garajında aletleri vs var, hem kendinin hem de eşi dostun araç bakımlarını vs kendi yapar.
Biraz merak biraz da mecburiyet.
Dönmeyi düşünüyor musun bu arada?
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bacanagin Camry ciyse, kesin onda 2002-2003 deki hic ariza yapmayan kasa vardir. Saka gibi geliyor kulaga fakat arac hakikaten sorunsuz gidiyor. zaten o yuzden dolayi uretimini durdurdular
Defransiyel olayi beni cok cok asar. onu sokup takmak oyle kolay degil. sokerim sokmesine ama kesin parca artar. birde ozel aletler gerekiyor ona. sanzuman rektefiyesindede bildigim sey sokme sirasi var. o sirayla sokup tekrar ayni sirayla toplaman gerekiyormus. 2500tl, dolar kuru ve arabanin markasi gozonunde tutulurda iyi gibi gozukuyor.
Geri donmek konusuna gelirsek, acikcasi donmeyi istemiyor degilim. Fakat burda bir duzen kurdum ve kurulu duzeni bozup, oraya gelmek zor.
Sarp bey, zorunlu sebepler olmadıkça insanın mekan değiştirmesi, hele kök saldığı mekanı değiştirmesi yapılır bir hamle değil. Ola ki döndünüz, tamirhane açsanız aç kalmazsınız. Maşallah mekanik okumanız çok iyi.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Sarp Hocam birkaç defadır söyleceyeğim unutuyorum. Türkçe karakter desteği olmayan klavye ile yazdığınız yazıları Türkçe karakterlere çeviren bir site var. Belki de biliyorsunuzdur, gene de hatırlatayım dedim. Yazışmalarda vesaire ihtiyacınız olursa: https://deasciifier.com/