Hatırlıyorsanız geçen sene aracımı aldığımdan beri rölantide motorun sallanma sorunu vardı. Atiker Gold AHCF LPG enjektorlerinin birinin çalışmadığını tesbit etmiş ve değiştirmiştim. Dün eski enjektörleri bir kontrol edeyim dedim. Montajı yapan usta 4lü enjektör kütüğünü 2liye çevirmek için ortadan kesip jalasanj ile birer tarafını kapatmış. Kapatırken de enjektörün gaz giriş yeri de kapanmış. Bu nedenle bir enjektöre az gaz geliyor diğerine hiç gaz gelişi yok. Yani araç 2,5 enjektörden grlen gazla çalışmış. Bu şekilde yaklaşık 30 40 bin km kullanılmış.
(20-02-2020, Saat: 14:43)nitro37 demiş ki: Aracın o süre zarfinda fakire dusmediyse bir zararı olmaz. Ama fakire çok sık düşmüş ise subaplarin erken deforme olmaya başlamıştır
Benden öncekilerin nasıl kullandığını hiç bilmiyorum tabi ama bence de benim subaplara bir el atmak lazım
(21-02-2020, Saat: 16:53)ramseymen demiş ki: Büyük ihtimal çalışmayan enjektördeki sübaplar erken uzamaya sebep oldu.
Benzinde rölanti devrinde araç içinde hissedilen silkeleme var mı ? Sağa ve sola ? Ya da ani gazda kesiklik ?
Ara ara oluyor. Sübaplara baktıracam inşallah bu ara Raci ustayla konuştum. O da subaplardan şüphelendi. Bu aralar yoğunum. Bir nöbeti verebilirsem birine hafta içi Ankara yolcusuyum inşallah
(21-02-2020, Saat: 16:53)ramseymen demiş ki: Büyük ihtimal çalışmayan enjektördeki sübaplar erken uzamaya sebep oldu.
Benzinde rölanti devrinde araç içinde hissedilen silkeleme var mı ? Sağa ve sola ? Ya da ani gazda kesiklik ?
Ara ara oluyor. Sübaplara baktıracam inşallah bu ara Raci ustayla konuştum. O da subaplardan şüphelendi. Bu aralar yoğunum. Bir nöbeti verebilirsem birine hafta içi Ankara yolcusuyum inşallah
Çdk isabetli dlud inşallh sıkıntı yaşamazsınız geçmiş olsun