Tartarini'nin İngilizce dökümanından biraz daha açıklama buldum. Orijinal kaynağı da vereyim:
Döküman :
https://www.remixbg.com/Documentation/Do...05.1.0.pdf "Extra injections sensitivity:
When driving the vehicle at a constant speed it is possible to feel some jerking sometimes.
Check the movement of the “ball” in the map when the jerking occurs. If it moves
vertically, use the slider, clicking on positive/negative until the jerking is gone.
CNG: on CNG this option is used very rarely. "
Eksta enjeksiyon hassasiyeti :
Sabit hızla aracı sürerken bazen sarsıntı hissedebilirsiniz. Bu esnada MAP haritasındaki noktanın hareketini kontrol edin. Eğer dikey hareket ediyorsa sarsıntı gidene kadar +/- ye tıklayarak ayarlama yapın.
CNG'de bu ayar nadiren kullanılır.
"Enrichment in acceleration." yani "Hızlandırmada karışım" ayarı LPG için çok kullanılmıyormuş.
MAP2 de gördüğünüz manuel karbürasyon ayarını kullanmanıza gerek yok, aynı ayarı zaten MAP1 üzerinden yapabilirsiniz diyor kullannım klavuzu.
(11-05-2019, Saat: 01:51)Kayra Otogaz demiş ki: )))) yakında bize yapacak iş bırakmayacaksınız)
Şakası bir yana bu sayfaların bazı bölümleri çok kullanilan ayarlamalar degil , ama bazilarida hassas ayarlamalarda ve araçlardaki bazı sorunları ortadan kaldirmak icin kullanilan parametreler , benzin gaz gecisi duzeltmeleri , yuksek devir ve rolantide benZin uyarlamalari , cut off dönüşü benzin takviyesi gibi uygulamalar.
Aracı aldığım zaman LPG'ciye götürdüm, bilgisayara bağladı, "Gaza bas, çek, 3000'e sabitle, tamam" "ver 20 tl aracın mükemmel oldu şimdi" diyaloğunu duyunca ayarı kendim yapmaya karar verdim. Zaten elektronik-mekanik ilgi alanım, LPG elektrik ve regülatör sonrasını kendim değiştirdim. 1000 tlye yakın para harcadım. Tabi bu harcamayı aracı alır almaz yapsaydım ayar bozukluğundan,fazla yakıttan giden paralar boşa gitmeyecekti. Bir de o kısmı var. Çok şükür elimden geldikçe kendim yapıyorum. Sizin işi almaya niyetimiz yok da ustam, her ayara 20 tl diyen olan ayarı da bozan kişilere de boş yere para kaptırmamak lazım.