(17-09-2020, Saat: 12:15)serkankucuk demiş ki: O kaputu taktıktan sonra kaputun altından hava giriş yerini kapatın bence, benim eski Impreza'mda da WRX kaputu vardı, oradan giren hava işleri karıştırabiliyor Motor hiç beklemediği bir yerden gereğinden fazla hava almış oluyor.
Çok yerinde bir tavsiye, çünkü altında intercooler olmayan bir scoop, aracın önünden gelen ve radyatörden geçmesi gereken hava akışını bozacaktır. İlave tepeden girecek olan hava, aracın altından kaçış yeri sonuçta aynı hacimde kaldığı için radyatörden geçecek hava miktarını azaltabilir. Bu sebeple FMIC uygulanan, yani intercooler öne (tampona) alınan modifiyeli Subaru'larda normal sccop kullanılmaz, reverse scoop denen, havayı tahliye için çalışan (EVO gibi) ters bir scoop takılır.
Atmosferik araçta sırf görünüş için havayı aşağıya itelemek için tasarlanmış bir scoop kullanmak, size hararet ve kışın ısı regülasyonu problemleri olarak dönüş yapabilir...
(17-09-2020, Saat: 13:26)edzayd demiş ki: Fotoğraf güzelmiş, forumda hiç turbo takmayı deneyen oldu mu acaba Legacy'e ?
Cebinizde bir Legacy daha alacak kadar para varsa, ve o para size çok gereksiz geliyorsai tabii ki atmosferik motora turbo takmak için kullanabilir, sanayi ile çok sıcak sevimli bağlar oluşturabilirsiniz...
Yapılmayacak hiçbirşey yok, ne kadar para yakmak istediğinize bağlı, ama turboyla bitmeyeceğini, motor, şanzıman, akslar, frenler, taşıyıcılar, vs vs derken geriye dönüp baktığınızda aracı satıp turbo araç almaktan çok daha fazla harcamış olacağınızı görürsünüz, değişik bir deneyim olur. Not: ben yaptım, oradan biliyorum, aracı aldığım paradan daha fazlasını harcadım, bana pahalı bir ders oldu...