Subaru da daha boğaz kelebeği temizliği sonrası arıza lambasına rastlamadım şayet olmuşsa soket ya da hortum açıkta kalmıştır. Adaptasyon diye bir derdi de yoktur Subarunun kendi ayarını kendi yapar. Bu konuyla ilgili tek rastladığım ve benim de başıma gelen durum 1 hafta kadar rölanti dalgalanmasıydı o da üzerindeki basınç sensörünü sökmeden temizlik yapılmasından kaynakkı geçici bir durumdu onu da söküp temizlemek zor değil zaten tek vida tutuyor. Onun harici bu bahsettiğiniz durum fransız ve Alman araçlarda kroniktir adaptasyon yapılmadan binemezsiniz o araçlara ya lamba yakar sürekli stop eder ya da kendi kendine gaz verir bazen gaz yemez. Size kim söylediyse Subaru dan haberi olmayan ya da bilinçsiz ustaya giden biridir.
Bence arıza kodu ne ona bakmak lazım. Başka bir şeyden yanmış olabilir. Yanan lamba kelebek temizlik sonrasına denk gelsede başka bir sorunda olabilir.